Mijn vriend Pepe!

12 Aug

Groot nieuws! Groot nieuws! Dit moet ik wel even snel de wereld insturen, jullie zitten hier namelijk al weken over in spanning. Raad eens wie er gisteren op mijn werk verscheen. Jawel. Jaaa! Ja, ‘t is echt waar. Het was mijn vriend Pepe, van Pepephone. En, hij had een pakketje voor me. Of ik even mijn N.I.E. (zie paar berichten hieronder) kon laten zien (en, ik was goed voorbereid, dus die had ik bij me!!!) en kon tekenen om het kadootje in ontvangst te nemen. In het echt was Pepe een  goedlachse vent met bierbuik en met een aan-het-verkalende kop, maar…he, gisteren was hij mijn reddende engel, mijn allesbeste vriend, de vent in mijn leven die opeens alles compleet maakt. Ik sprond ‘m bijna om zijn nek, hij zal wel gedacht hebben! Anyways, toen moest ik nog uitvinden hoe ik internet toegang kreeg, maar ook dat 10 stappen plan stond keurig op de website van Pepephone. Dus, nu is het tij gekeerd, en zal ik nooit, nee…echt NOOIT meer klagen. Nooit weer. All righty, alleen over het weer dan en andere bureacucratische instanties, okay???

One Response to “Mijn vriend Pepe!”

  1. Ilse Menting August 12, 2011 at 6:58 am #

    Hey Spaans Moppie! Gefeliciteerd! Echt, er valt zelfs bij mij een last van mijn schouders;-) En nu maar genieten van Pepe!!!!
    GrtZ
    Ilse

Leave a Reply

