Of toch maar een olieverf cursus?

13 Sep

Wow! Wat een superlieve reacties heb ik allemaal van jullie gehad. Maar…wees gerust, het gaat echt hartstikke goed met ons. We zijn niet van de Sagrada Familia stijgers afgesprongen, en ook niet verdronken tijdens een zeiltochtje voor de kust van Barcalona. En, we hebben ons ook nog niet tonnetje rond gegeten met Patatas Bravas, alhoewel dat natuurlijk wel erg verleidelijk is. We, of…eigenlijk ik vooral, zijn gewoon aan beetje aan het inburgeren, een beetje het ritme aan het vinden zeg maar. Poco a poco lukt dat wel. Tja, en waar ik nog steeds niet over uit kan is de alomvattendheid van deze geweldige stad. Mama mia! Ik heb nu zo’n 10 websites gevonden, met things to see en things to do, enzo. Pffff, weet je wel niet hoe druk je hier bent met al die museum tentoonstellingen, festivals, concerten, parken, strandactiviteiten, et cetera, et cetera. Daar word je toch kierelier van, daar draai je toch helemaal van door? Dus, heb ik van de week maar een mooi handboekje samengesteld: ‘Ellen’s and Vic’s tips and tricks for a great Barcelona visit!’ Iedere bezoeker die nu langs komt, krijgt dit mooie info pakketje van te voren door mij opgestuurd, soort van vooraf-zelfstudie-concept, zeg maar.  Poe poe, daar ben je mooi klaar mee!

Van de week ben ik begonnen met een yoga cursus, tenminste…dat dacht ik! Bleek wederom weer iets anders te zijn dan ik had verwacht. Ja, vertel eens wat nieuws, hoor ik je denken! Hahah. ‘T is meer een soort van positive thinking en meditatie achtige cursus, niet helemaal in mijn straatje, maar ach…ook best eens interessant! Vooral veel zennnnnnn, misschien helemaal niet zo verkeerd voor dat drukke bolletje van mij. Ga nu maar eens kijken wat de Ayuntamiento allemaal voor me in petto heeft. De zomerstop is voorbij, en er zijn weer 1000-en cursussen in de aanbieding. Misschien een olieverf cursus, of toch maar eens leren piano te spelen?  Wat een keuzes weer. Echt niet makkelijk, dat begrijp je wel…

Dikke kus,Ellen

 

Leave a Reply

