Peper in de fik!

14 Oct

Hola!!!

Mijn vorige bericht was behoorlijk lang, dus deze keer houd ik het maar een beetje kort. Work…the same! Zooo intens zwaar. Vorige week had ik mezelf behoorlijk in de nesten gewerkt met een levering naar een van onze belangrijkste klanten in Belgie, Procter & Gamble. Werd ik middenin de nacht wakker om 03.00 hrs gebeld. Paniek ten top!  De avond ervoor was ik pas om 23.00 hrs klaar, en had ik mijn 2e metro gemist,  dus het laatste stuk naar huis gelopen met als gevolg dat ik pas om 01.00 in bed lag. Als je dan twee uur daarna zo’n belletje krijg, word je niet vrolijk. Als je dan om 05.00 hrs het probleem nog niet hebt verholpen, en inmiddels je manager in de UK ook wakker hebt gebeld, wordt je nog minder vrolijk. En…als je dan weer om 07.00 hrs op kantoor moet zijn (weekend dienst), dan kun je wel voorstellen dat je inmiddels op zoek bent naar een andere baan. Is het echt zo zwaar, vraagt iedereen me? Ja, het is echt zo! Ik ben 4 dagen alleen maar met werk-werk-werk bezig, en slaap zo’n 4 uur op een nacht. En, dan krijg je achteraf nog op je flikker ook, omdat je de boel in de soep hebt laten lopen, want…ik ben uiteindelijk verantwoordelijk! Ook al kun je er eigenlijk helemaal niets aan doen. Gemeen he!

Van de week was nog zo’n lachtertje. We kunnen de aankomende maand geen product krijgen in Nederland. Helemaal leeg staan we daar, en nog 4 weken te gaan. Dus, ik kwam vorige week op kantoor, en heel de planning is volledig anders. Heb ik na 3 maanden training het eindelijk een beetje onder de knie, gaan we het opeens he-le-maal anders doen. En…een beetje voorbereiding, ho maar! Dus, van de week was ik het echt zoooo zat (en vooral zo moe en opgebrand), dat ik het bij mijn teamlead heb neergelegd. En, die heeft fantastisch geholpen. Hij heeft een nieuw framework in elkaar geflanst, en de aankomende week ga ik wederom in training. Let’s see…

Maar, niet getreurd. Ook nog veel leuke dingen in de dagen dat ik vrij ben. Gisteren had Vic de meest romantische verassing ooit! Hij had me meegenomen naar een poepie chique hotel waar ze elke zonderdag jazz concerten geven. Het was zooo bijzonder en speciaal, met Moet champagne en kaviaar en weet ik veel wat voor bijzondere hapjes. De rekening? Pfff, laten we daar maar even niks over zeggen. Maar, ik voelde me net de koningin, dus het effect was elke cent waard, toch?!  Ja, die lieve schat, die heeft ook wel door dat ‘ie zijn prinses in deze zware tijden extra moet verwennen, en….aangezien ik zijn gebakken eieren en overgekookte bloemkool inmiddels wel ken, moest ‘ie toch met iets origineels komen.

En, vandaag heb ik heerlijk door de bergen ten noorden van Barcelona gestruimd. Ik was natuurlijk nog lang niet in top shape, gezien ik nog altijd slaap moet inhalen, maar ik heb de top gehaald! Samen met collega’s een prachtig stukje Spaanse natuur verkend, en werkelijk waar…het was echt prachtig!

Nou, en dan heb ik natuurlijk ook nog plenty familie die me hier komt bezoeken. Vorige week waren mijn zusje en haar vriend hier, en dat was heerlijk! Avondje stappen houden ze nog van me te goed, daar zijn we gewoon niet aan toe gekomen. En, volgende week komen mijn ouders, jawel, om te vieren dat ik 31 ga worden! Eind oktober gaan Vic en ik een paar dagen naar het zuiden des lands, Andalucia. En, dan in November komt mijn andere zusje nog een paar daagjes. En, dan in November ga ik ook nog een lang weekend naar Nederland.  Nou, top drukte dus bij huize gekkenhuis. Bezig bijtje is nog altijd in de weer, en de peper is er nog steeds niet uit dus! 😉

Dikke kus, nog steeds vanuit een heel zonnig Spanje! xxx

3 Responses to “Peper in de fik!”

  1. corrien October 14, 2011 at 7:53 pm #

    lekker toetje!!

  2. Jeroen October 17, 2011 at 8:56 am #

    Top verhaal weer, vooral dat we dat stappen nog tegoed hebben 😉

    • Veer November 1, 2011 at 10:33 pm #

      Hey El,

      ik lees dat je eind november in holland bent.
      wanneer ben je er? anders kom je nog maar even een bakkie bij ons doen.

      Dikke kus,

      je nicht Veer

Leave a Reply

