Shreiffautje hir en der…

24 Nov

Als ik zo af en toe mijn berichten terug lees, stuit ik wel eens op een schrijffoutje. Daar moet ik me toch even voor verantwoorden. Natuurlijk weet ik ook wel dat je ‘league’ met een ‘ue’ schrijft, ik ben immers een voetbal fan zo hebben jullie net kunnen lezen. Vraag me toch altijd weer af waarom het de ‘champions league’ heet… Alsof ze allemaal van achter championnetjes aanlopen ipv een normale voetbal…

2 Responses to “Shreiffautje hir en der…”

  1. Veer November 24, 2011 at 1:44 pm #

    hahahahahahahahhaha o El je bent me er ook eentje! Ja het heet champions league, wat een rot woord trouwens, omdat hun de championnetjes zijn die achter een ronde champion lopen. hahahahahahahahaha wat een giller.
    Ik vind het ontzettend leuk om je blogs te lezen en geniet er van. Het is echt te hilarisch voor woorden hoe je het allemaal zo neerzet.
    Geniet ervan en als je weer bikini op de planning kunt zetten dan kom ik een paar daagjes van de zon genieten.

    Wij gaan binnenkort twee dagjes naar manchester kerst vieren met de collega’s van Rudolf. Dat had ik je trouwens niet verteld, Rudolf heeft weer een job. Hij is ict consultant voor de offshore van de scheepvaartindustrie. Standplaats is breda.

    Ik zie de volgende blog wel weer verschijnen. 🙂

    Liefs,

    je nichtje Veer

  2. Cor November 24, 2011 at 4:43 pm #

    Ook wel het kampioenenbal genoemd! Is trouwens ook geen makkelijk woord…

    Verder gewoon lekker blijven bloggen, blijft vermakelijk om te lezen! Zo blijven we n beetje op de hoogte van wat er allemaal speelt in de league 😉

Leave a Reply

