Feliz dia de San Valentin!

14 Feb

Het is wel duidelijk te merken, he?! Ik heb gewoon te veel tijd over: 3 weken vakantie! But, no worries. Weet er altijd wel weer een oplossing voor te vinden, zo is het dan ook wel weer. Zo heb ik mijn facebook pagina de laatste paar weken volgekliederd met onzin verhaaltjes, heb ik mijn oude hobby van kinderschilderijtjes maar weer eens opgepakt, had ik een ski reisje met Vic in Andorra, en een zussenweekend in Portugal, en last, but certainly not least… loop ik al 3 dagen door de stad te dwalen op zoek naar dé perfecte jurk voor de bruiloft van een vriendin (help – ’t is al over een maand!). Over dat laatste maak ik me, gezien de tijdsdruk, toch eigenlijk wel een beetje zorgen, ik ben namelijk bang dat het me niet gaat lukken. De uitverkoop is zo’n beetje op z’n eind, en daar hangt alleen nog maar votje jumbo-size tussen, en de nieuwe dingetjes moeten allemaal nog binnen komen, zo zeggen alle winkel-mejuffrouws. Jaaaa, hallo! Over 2 weken heb ik echt geen tijd meer hoor! Weet je wel niet hoe druk ik dan ben??? Dan ben ik net begonnen met een nieuwe baan. En dan zitten we ook midden in de verhuizing. Waaaaatttttt? Jaaaaaa! We hebben ook een nieuw huisje! Oh-zo-leuk! Jaaaaaa! En dan nog een keer (om het af te leren): JAAAAAAA!

Ok, ik denk dat nu iedereen net zo enthousiast is als ik. Goed, ik ben dus de afgelopen 2 weken ook nog op huizenjacht geweest. Ik denk dat ik zo’n 30 huizen heb gezien. Huizen met ingezakte daken, huizen met door katten afgeranselde bankstellen, huizen met hele mooie gaspitjes en huizen met hele lelijke gaspitjes. Van alles wat. Mijn favoriet is het helaas niet geworden, we hadden te lang gewacht, en toen was ‘ie al vergeven. Mogen de anderen er maar heel gelukkig worden! Maar, onze 2e keus, of eigenlijk Vic’s 1e keus, was er nog wel. Je leert snel hoor, in die huizenbusiness. Pakken wat je te pakken kunt krijgen. Het is een heel zonnig appartementje, kleiner als dat we nu hebben, maar echt op de meest fan-tas-ti-sche locatie! De hoofdprijs waard, eerlijk waar! Ik hoef maar 2 blokjes om om de trein te pakken naar mijn werk, en Vic… die hoeft maar een scheet te laten als ‘ie de deur uit stapt, en ik weet zeker dat ze ‘m op zijn werk al kunnen ruiken. En, het is met de zelfde huiseigenaar: we hebben altijd wel fijne zaken met die kerel gedaan, en daar valt ook wat voor te zeggen. Alles is nieuw (ook een pluspunt), de boel wordt nu opgeknapt en verder ingericht, en volgende week krijgen we de sleutels. Als alles goed gaat..want dat weet je hier natuurlijk maar nooit! Er kan altijd weer een addertje onder het gras zitten, maar…ik heb goede hoop! Minpuntjes zijn dus: geen terras, geen extra slaapkamer en volgens mij ook geen afzuigkap. Nou, dat lossen we dus respectievelijk als volgt op: terras wordt vervangen door veel grote ramen…and…what the heck…we hebben het strand van Barcelona op een paar metro haltes afstand. Extra slaapkamer is vervangen door een slaapbank in de woonkamer– kun je ook heerlijk op dromen mam! En de afzuigkap…nou, dan zetten we wel een raampie open. Koken doe je toch bijna niet, vooral veel eten buiten de deur hier, en ’s avonds een simpel broodje hagelslag!

Nou, en vandaag is het dus Dia de San Valentin. Hebben we wel allemaal kadootjes voor elkaar gekocht lieve mensen? Ik kreeg van Vic een plaatje van een hartjeseiland op mijn facebook pagina. Ontzettend origineel natuurlijk. Geloof dat ‘ie de hint wel begreep. Hij is nu, as we speak, een biosje voor me aan het uitzoeken. Benieuwd waar ‘ie mee komt. Moet ik wel vanavond al weer voetbal gaan kijken. Maar…een voordeel…we gaan dan naar de Down Jones, en daar verkopen ze bitterballen. Terwijl Barça scort, prop ik er gewoon nog één naar binnen! Hoerah!

Dus, tja…nieuwe baan, nieuw huis, nieuwe jurk, wellicht een romantisch bitterballen – terminator 3 avondje….wat wil ik nog meer? Ik houd jullie op de hoogte, maar….het zal even stil zijn aan de overkant. Ik heb een jurk te scoren!

Dikke Valentijnskussen en wees lief voor elkaar!

One Response to “Feliz dia de San Valentin!”

  1. Veer February 14, 2012 at 7:51 pm #

    O El wat ben je weer lekker uitgesproken. Ik citeer: “als vic een scheet laat dan ruiken ze hem al op zijn werk????” OOOO
    Ik geef mijn mannetje een tegel met een mooie tekst en heb een kaart vol gekloedert met alle liefs wat er over hem te zeggen valt.
    hier hebben wij de sneeuw weer achter de rug en we gaan zo lekker samen tv kijken, eten en heel lief tegen elkaar zijn.
    kun je nie gewoon een jurk op een papiertje tekenen en die laten maken.
    dan weet je dat er een jurk aankomt en jij hoeft alleen maar de stof te kopen en door te passen.
    Oplossing????

    Valentijns dag is leuk maar wij geven elkaar het hele jaar door leuke attenties en doen leuke dingen met elkaar.

    Ik heb even gekeken, maar het wordt geen weekendje Barcelona in de zomer. Toen bedacht ik om mijn mannetje te verwennen met een helikopter vliegtuigje.
    Halloooooooo leg dan wel even 2000 eurie neer om een uurtje te vliegen.
    wij zijn in augustus 4 jr samen en dat wil ik niet onopgemerkt voorbij laten gaan.
    dus heb je nog een romantisch idee dan hoor ik het graag want mijn ideetjes zijn een beetje boven het budget.

    Geef Vic ook maar van mij een klein Valentijns zoentje (LOL) dan is zijn avond helemaal goed.

    Heel veel liefs,

    Veer

Leave a Reply

