Bezoekverslag! ;)

20 May

Hola!!!

 Zo. Dat bevalt me wel goed! De peper in mij heeft zich koest gehouden tot 16.00 uur. Dat wil zeggen, ik werd om een uurtje of 10 wakker, en heb daarna lekker sloom gedaan: geluierd en gelezen. Ben een spannend boek aan het lezen waarin mensen elkaar de hersenen inslaan, lekker vermaakmateriaal voor op de zondagochtend…uhhhh, namiddag. Anyways, een kleine chillbreak hadden we even nodig hoor! We hebben heel veel bezoek gehad, en dat was echt he-le-maal te gek, maar ja, ook af en toe wat druk. Eerst kwam Julia, een vriendin uit Mexico. Zij heeft een gouden engel-stemmetje en probeert musicaal door te breken, en dacht….misschien lukt dat wel in Barcelona! Ze heeft een band in Mexico,  en kan echt super zingen. ‘Ahhhh, toe nouuuuuuu’, hoor je me smeken? Dus, zo gezegd zo gedaan. Dat wilde ze hier ook wel eens laten zien. Dus, via via (zo werkt dat hier) is het gelukt… Het was een beetje een improviserend geheel, vooral ook omdat de bandbaas niet wilde spelen wat zij wilde zingen, maar…het plaatje mag er wezen, toch!? Met dank aan Vic’s fotokunsten! Nou, en toen kwam Yv, mijn alleroudste, allerbeste vriendinnetje uit Nederland. Wij hebben vooral heel veel niet gedaan. Geen toeristische verplichtingen,  maar vooral heel veel chill, alhoewel….lekker gekletst, geshopt, gegeten en gerelaxed zijn natuurlijk ook hele drukke en belangerijke bezigheden. Ze hoort gewoon bij het meubilair zeg maar….part of the family! Dat was een hele zure appel waar ik even door heen moest bijten, toen zij weer weg was… Maar, het volgende bezoek diende zich weer aan, dus hotel van Haastert gooide de deuren weer open, en daar was…….. Nuria uit het zuiden des lands! Ze bracht ze zon uit Andalusie mee, por fin!  Want tot op heden hebben de weergoden onze gebeden nog niet echt verhoord. Een wispelturige zonnige dag zit er af en toe tussen, maar plan bikini is nog niet in actie getreden, zeg maar… Maar, met Nuria besloten we naar buiten te gaan, en hebben we dan ook meteen het aller-aller mooiste park van Barcelona ontdekt: Parc del Laberint d’Horta! Een echte topper! Met Nuria’s vertrek vertrok ook meteen het zonnetje weer….en dat was even een kleine teleurstelling voor Conk, mijn lieve zusje, en aanhang Barend, en baby-in-de-buik Mr or Ms X. Zij hadden wel gehoopt op plan bikini, maar helaas. Maar, dat mocht de pret niet deren, ze hebben zich vooral niet druk gemaakt over de lijn, en zich vooral een tonnetje rond gegeten. Lekker hoor die worstjes, maar…wat is het nou? Ach, wat mis ik mijn zusje toch, vooral ook omdat zij de laatste waren in de stoet van voorbijgangers. Weer een hele zure appel waar ik door heen moet…pffff, heavy hoor!  En, dus…schrijf ik het maar een beetje van me af, beste medicijn voor mij en mijn peper.

Op mijn werk, hoe dat gaat? Tja, ik weet niet zo goed wat ik er over moet zeggen. Het is nogal…anders! Dat heeft vaak een negatieve ondertoon, en zo klinkt het ook misschien wel…en…..weet je wat….en zo bedoel ik het eigenlijk ook! Hmmm. Ik moet dus nog even wennen. Het zijn allemaal engineers die daar werken, en die houden vooral heel erg van Excel en  procesje dit en procesje dat, maar eigenlijk werkt het allemaal net niet. Het is allemaal dus een beetje aan elkaar gehaakt.HP is dus het grootste IT bedrijf ter wereld, maar zelf hebben ze het nog niet echt onder de knie. Ik ook weer zo’n knullig maar zeer ingewikkelde Excel sheet bedenken en in elkaar zetten, en tja…daar heb ik gewoon wat minder ervaring mee. Ik word er af en toe behoorlijk onzeker van. Maar blijkbaar doe ik het toch wel goed, want van de week vroeg mijn baas of ik de gehele productgroep van iemand anders over wil nemen. Shoooooocccckkkkk! Kut, dat is me nogal wat! Heb ik dat weer….nou ja….laat ik de uitdaging maar vooral aangaan, anders wordt het weer zo saai he! En, dan word ik eigen baas, vind ik ook altijd wel erg plezierig.

En, dan als laatste wil ik nog even een kleine mededeling doen…gisteren heb ik he-le-maal vanaf het strand naar huis ge-skate! Yeaaah, ik word al echt goed! 😉 Mazzeltjes en dikke kusjes van mij…

Ellen

One Response to “Bezoekverslag! ;)”

  1. Veer May 20, 2012 at 11:12 pm #

    Ha El,

    Leuk om je verhaal weer te lezen.
    Zo te horen heb je het nog wel naar je zin in Spanje, ik ben jaloers want daar heb je meer kans op zon dan hier.
    We hebben nu een paar dagen lekker weer voor de boeg, wel met zware onweersbuien op komst maar overdag is het best vertoeven.
    De tuin is zomer klaar dus kom maar op met dat zonnetje.

    Zullen we de baby van Conk een andere naam geven? Mr of Mrs X klinkt zo spookie.
    Wat dacht je van baby Bo??????
    Heb momenteel nog al wat zwangere meiden om mij heen, dus vandaar….

    Over werk hoef ik je niet te schrijven want dat heb ik nog niet, dus ga morgen mijn voortuin maar zomer klaar maken. Als dat klaar is kan ik in de tuin gaan zitten met een goed boek 😉

    In Zeeland is het momenteel het koudst dus dat wordt wat. Ik hoop op beter weer voor de familie.

    Voor de rest gaat alles z’n gangetje en hebben we op hemelvaartsdag genoten van een dagje scheveningen wat ook prima was.
    Echt chillen doe ik niet want moet nodig een baan vinden voor de centjes.

    Je taak als leider kan je wel, dus zet hem op en gooi er een peper in dan komt alles vanzelf wel goed.

    Veel liefs en mazelen.

    Veer

Leave a Reply

